lørdag den 15. august 2015

Status

Ak ja sådan så jeg ud for godt en måned siden
Foto taget d 31 juli 2015 vægt 109,7 kg

Jeg har nu været igang med min livstilssændring i godt en måned. den første uge havde jeg især fokus på maden. Jeg droppede mine daglige 2 liter light cola og nu drikke jeg faktisk kun 2 små dåser om ugen ellers står den på mindst 2 liter vand om dagen. Jeg har dagligt indtaget omkring 1500 Kcal. skåret ned på kulhydraterne, men jeg er ikke fanatisk, spiser stadigvæk kartofler og ris indimellem.
I uge 2 valgt jeg at starte op på træning her hjemme. Jeg har indkøbt nye sko og små håndvægte. Jeg træner efter programmet i denne bog
programmet er vildt hårdt og jeg tror ikke rigtig jeg er den tiltænkt  målgruppe , altså en kvinde på 42 med gigt , som vejer over 100 kg og ikke har trænet de sidste 14 år. Men jeg gør det, så godt jeg kan og det er en vild fed følelse jeg har i kroppen ,når dagens træning er overstået. og nej jeg følger ikke hendes kostplan for jeg kan altså ikke spise bøf til morgenmad og jeg hader alle former for nødder.

Har alle disse anstrengelser så båret frugt indtil videre. Ja kan jeg heldigvis sige. Jeg har tabt 7 kg. Er blevet 4 cm mindre i livet og om brystet. Kan mærke at jeg har lidt mere energi.
Jeg ved der er langt vej endnu indtil jeg når mit mål omkring de 75 kg, men jeg er ved godt mod og lysten er der stadigvæk. Mit første delmål er at komme under 100 kg og det er snart indenfor række vide.

God weekend derude

1 kommentar:

  1. Tillykke med dit enorme vægttab ., hvor er det flot 😊💪🏼🎈

    SvarSlet